- Οργάνωση και υποστήριξη για τη σύνταξη προϋπολογισμών (Budgeting)
- Μηνιαία παρακολούθηση αποκλίσεων των οικονομικών αποτελεσμάτων από τα προϋπολογισμένα μεγέθη. Αυτό επιτυγχάνεται με τη σύνταξη καταστάσεων εσόδων – εξόδων (P&L statement), και σύγκριση τους με το budget
- Εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plan)
- Μελέτες για τη λήψη τραπεζικών χρηματοδοτήσεων
- Κωδικοποίηση διαδικασιών για την παρακολούθηση του οικονομικού αποτελέσματος των έργων κατασκευαστικών επιχειρήσεων
- Αποτίμηση για εξαγορά - πώληση επιχειρήσεων